,
|

Arama Motoru Optimizasyon Filozofileri: DOĞACILAR VE AKADEMİSYENLER

DOĞACILAR VE AKADEMİSYENLER

Uzun yıllar bu sektörde hizmet verdikten sonra arama motoru optimizasyonu konusunda iki tür yaklaşım olduğunu gördüm. Bunlardan birincisi herşeyi doğal haliyle bırakan pragmatik doğacılar diğeri ise konuya matematiksel bilimsel ve istatistiksel yaklaşan analist akademisyenler. Bu çeşit bir ayrım bana borsa yatırımcılarını hatırlatıyor. Borsa'da da iki tür yatırımcı bulunur. Birinci tür tamamen içgüdüsel ve sezgisel olarak yaklaşır ve buna göre yatırım yapar. İkinci tür ise bu tür safsatalardan çok teknik analiz ve konjönktür bilgisine önem verir. Her iki tip yatırımcının da çok kar ettiklerini ve aynı zamanda çok zarar ettiklerini gördüm.

Doğacıların birincil amacı iyi içeriğe sahip bir Web sitesi geliştirme ve bunun son halkası olarak iyi arama motoru sıralamalarını görebilirsiniz. Bunlar daha güçlü ve etkili anahtar kelimeleri kopyalamak için, bir müşteri neden olabilir onlara gelen bağlantılar için teşvik ediyoruz, ama daha doğal bir yaklaşım's. Eğer hedef kitlesinin yararı için, büyük ihtimalle arama motorları için yapıyor gerektiğini, bunu yapmadığı yeniden felsefe gider.

Onlar bir numara müşterilerine belirli bir anahtar kelime için bir sıralama söz yoktur. (Belki de bu Web rekabet dik hacminin evrim bu noktada bu hatta imkansız olası kılan farkındayız.) Onlar benimsemek "yavaş ve istikrarlı bir yarış kazanır."

Eugenists, diğer yandan, söz sayfanın bir sonuç. Onlar çok daha yöntemleri içinde saldırgan olan, bazen bazı insanların aldatıcı olduğu düşünebilirsiniz yöntemlerle. (Bu bakış açısı, elbette, kadar tartışma için.) Herhangi bir durumda, daha denemek için muhtemel ve ters başarılı bir çözüm mühendisi.

Geçmişte, bazıları ve bağlantı çiftlikleri giriş sayfaları, gizli metin kullandık. Bazı insanlar bu teknikleri görüntülemek beri ilk orada onlara karşı özel bir kuralı getirilmiştir, meşru. Başkaları arama motorlarının amacı zayıflatmak için bu kadar vicdansız hileci anlamına bakın: arama alakalı sonuçlar döndürmektir.

Bu konuda bir süre düşünüyordum ... beri ben keşfetti birinin e-kursu hakkında arama motorlarına yedi gün online yapıyorum. Çünkü kendi adına 7 Gün için Arama Motoru Başarı için yakındı Aslında o dışarı kontrol ettirdiniz, Ben plagiarized olmamak emin olmak istedim. (Ilk kez olmaz.)

Tamamen farklı olduğu gibi bu çıktı, sadece benzerlikler adı ve konu ... yaklaşımı vardı. Yok bu kişinin iyi puan yoktu ve bazı öneriler sunuyoruz. It was sadece kendi yöntemleri çok daha agresif edildi Kendi daha. Bu, çok ters mühendislik işlemi hakkında daha fazla olduğu gibi, arama motorlarının çekecek ve muhafaza ziyaretçiler, benim mantra olarak içerik geliştirmek için karşı çıktı.

Böyle bir yaklaşım, başka daha iyidir, (her ne kadar, belki ben bazı kelime seçimleri üzerinde okuma demiyorum.) Farklı şirketlerdeki işlerini felsefe ile bir yaklaşım daha uygun bulabilirsiniz.

Ben Bununla birlikte, onlar ile iş yapmak herhangi bir SEO firması arka plan üzerinde kontrol yapma saldırgan bir yaklaşım isteyen işletmeler uyarmak olacaktır. Eğer şirket var "spammed" en doğru yol hissediyor Çoğu arama motoru trafiği keskin bir dramatik düzelme bir şirket tarafından takip edilir bir arama motoru tarafından yasaklanmış olması. Genellikle önceki müşteriler vardı herhangi bir sorun ortaya çıkarmak olacak bir SEO firması basit bir Google araması.

Ancak, bu bugün saygı arama motoru uzmanları tarafından iki makale okuduktan sonra göndermek için karar verdi. İlk, Jill Whalen Yüksek sıralamasının onu son newsletter:

Arayan: Size ödemek için ne olursa olsun ücretleri, ancak sadece 1 olması gerekir hazırım.

Jill: Belki PPC reklamları? Bu gerçekten her zaman seçtiğiniz anahtar kelimeler için gösterilmesini sağlamak için tek yolu denemelisiniz.

Arayan: Biz zaten PPC yapmak ve bize öldürdüğünü. Biz artık, bu yüzden doğal SEO bakıyorsun olup göze alamaz. Sizi ücretsiz arama motoru ziyaretçi istiyorum.

Jill: Bu, tüm ince ve züppeler, ama sadece gerçekten değil biz ne. Bunun o arama motorlarının yanı sıra kullanıcıların olabilir best sitenizin tamamını kadar optimize edin. Biz bunun ile ilgili ifadelerin ton motor bulunabilir yardımcı, ancak belirli bir anahtar kelime için motorlarında biz değil sadece * Sıra * Sitenizin, belirli bir konumda.

Gerçek dünya pazarlaması:

O [umudu] onun arama terimi için Google numara olmayı istediğini söyledi. Anahtar kelime hassas olduğunu. Bir kelime. Çok, çok, şuna çok ürün son derece rekabetçi anahtar kelime oldu. Tüm dürüstlük içinde, hatta iyi bu terim için sıralama yakın almak için çok uzun zaman alacaktı.

Tabii ki, kelime sorun değildi. Ben ona açıkladı, SEO tüm amacı olarak görüyorum, herhangi bir arama terimi için Google bir numara olarak sıralamak için değildir. Arama yerleşim parası onun egosuna, ama biraz gerçek değeri onun online iş için olabilir.

Ben SEO benim hizmet paketinin sadece bir parçasıdır söyledim. Yüksek arama sıralaması elde ile birlikte, aynı zamanda, sitenin içeriğini geliştirmek ve ödeyen müşterilerine daha yüksek ziyaretçi trafiği dönüşümlerin sayısını artırmak. Bu SEO ve internet pazarlama için bütünsel bir yaklaşım's.

My noktası olan bu iki uzman, ancak birbirine ;-) kapalı kopya olduğunu değil, bu ben tavsiye yaklaşım değildir.

Öncelikle, online iş uzun vadeli başarı riske arama motoru trafiği veya sıralamasında geçici bir destek almak önemli değildir.

İkincisi, Web sitenize trafik sadece yarısı savaş ... ve hatta önemli yarısı! Eğer trafik getiriyoruz, ancak müşteriler çevrilebilir değil, sizin olsun ne kadar fazla trafik önemli değil.

0 comments:

Yorum Gönder

Daha iyi sonuc icin yorumunuzu su sekilde yazin:
<a href="http://site_adresinizi_buraya_yazin" >

Site tanitimi bir kac cumle ile...

</a>