,
|

Arama motoru optimizasyonunda en başarılı yöntemler

Çoğu web tasarımcıları ve yöneticileri, arama motoru optimizasyonunun site trafiğini artırmadaki değerini kavramış durumda. Bu yazıda iyi web tasarımcılarının kullandığı teknikleri anlatacağız.

Siteler ağır grafikler, çerçeveler, Flash, dinamik veri tabanları veya diğer kodları ile belirli optimizasyon teknikleri düzgün büyük arama motorları tarafından dizine alınması için gerekli temel HTML biçimde tasarlanır.

SEO uzmanlarına yolun başındayken danışarak ileride arama motoru görünürlüğünü artırmak için gerekli olan tasarım maliyetlerinden kaçınabilirsiniz, .

En başarılı yöntemler
Büyük arama motorlarında iyi bir yerde konumlandırılmış bir siteye sahip olabilmek için bir takım teknikleri önereceğiz. Bu yöntemler SEO teknikleri sürekli değişse de, şu an için iyi bir konumlandırma için önemlidir.


  1. Alan Adı Seçimi
  2. Web Sitesi Copywriting
  3. Meta Etiketler (Başlık, Açıklama, Anahtar Kelimeler, Başlık, Alt Etiketler)
  4. Temel Bağlantılar, köprü bağlantıları ve Site Haritası
  5. Dizin ve dosya adları
  6. Spider Analizi
  7. Robots Dışlama Dosya
  8. Link Popularity
  9. Alan Adı Seçimi


Etki alanı adınızı (URL) önemli bir faktör de arama motoru ve dizin konumlandırma olabilir. Alan adı araştırma önemlidir, ve bu karar profesyonel yardım almak akıllıca olur.

Web Sitesi Copywriting

Web sayfası kopyalama çok önemli arama motorları, dizinler ve müşteriler için. Arama robotları makine endeksi okunabilir içerik sayfaları ve HTML etiketleri (metin) sitenizi gerekir. Dizin editörler olup olmadığını benzersiz ve alakalı içerik dayalı site listenizi karar. Müşteriler kararlar akıllı pazarlama kopya tabanlı satın olun.

Sayfanın üst kısmına yakın Metin arama örümcekleri için gibi paragraf ve başlıklar yılında başında anahtar kelimeler önemlidir. Metin, sonra meta etiketleri belirli sayfa içeriğiyle alakalı oluşturmak yazın. Insan ve arama motorları ikinci için yazın. Bu ustaca anahtar kelimeleriniz entegre çekici pazarlama kopya yazmak için, bu yüzden bir artı bir yanlısı yazarı tarafından içerik yazılı olması kolay değil.

Meta Etiketler

Meta etiketleri daha az güven rağmen, başlık, açıklama, anahtar kelime, başlık sunmak ve tüm indekslenebilen sayfalarının baş kısmında alternatif etiketleri öder. Tüm meta etiketleri benzersiz olmalıdır ve belirli bir sayfa için geçerlidir.

[Nasıl böyle HTML etiketleri kod konusunda örnekler için Web sayfası elemanları optimize Pandia Post makalesine bakın. Editör.]

Başlık - bir anahtar kelime bu sayfaya alakalı zengin başlığı yazmak için 5-10 kelimeler kullanın. Anahtar kelimelerle, cümle halinde kullanarak başlayın. Çünkü en motorları kopya kullanmak önemlidir arama sonuçları sayfanıza bağlantı olarak.
Açıklama - çünkü çoğu arama sonuçlarında sitenizin açıklaması olarak arama motorları tarafından kullanılan Çok önemli. Birkaç stratejik anahtar kelime (170 karakter) ile kullanıma 15-20 kelimeler, başlangıç. Bu zorlayıcı ve ilgili nitelikli trafik almak olun.

Meta Keywords - Liste stratejik anahtar kelime öbekleri kadar 744 karakter için. Anahtar kelimeler kullanın sayfaya, ya da virgül olmadan alakalı.

Başlık - sayfalarınızın üst kısmında bu etiketleri Place, stratejik anahtar kelimeler sayfası alakalı kullanarak. Çirkin eğer düzgün oluşturulmamış olabilir.
Gibi bir görüntü üzerine geldiğinizde fare görünür metin Alt Etiketler - Ayrıca görüntü etiket olarak adlandırılır. Anahtar kelime uygun görüntüyü tanımlamak için.
Temel Bağlantılar, köprü bağlantıları ve Site Haritası

Bu arama örümcekleri bol temel bağlantıların takip emin olmanız gerekir. Ana sayfanızda Arama motorları olacaktır kütüğü metin, sonra oradan sitenizdeki diğer sayfalara bağlantıları takip çalışır.

Birçok arama motorunda, URL (soru işareti) dinamik bağlantıları takip edemez böylece temel bağlantıları veya görüntü haritaları sağlamalıdır.

Dinamik bağlantılarını ve bağlantılarını JavaScript tarafından üretilen çoğu arama motorları tarafından takip edilmez.

Bağlantılarınızdaki metin ve önemli anahtar kelimeler buna bağlantılandırdığını sayfası ile ilgili içermelidir.
Bir site haritası arama örümcekleri için bağlantılar sağlamak için mükemmel bir yoldur.

Hypertext Linkler - İdeal bağlantılarınızı bağlantı metni veya resmi veya alan etiketinin bir. Alt açıklamasında bir anahtar kelime olmalıdır.

Site Haritası - hafiflemek için arama örümcekleri tüm sayfaları bulmak için onu yapar. Ayrıca, site ziyaretçileri için yararlıdır. Bu araç, sitenizdeki tüm sayfaların kategorize listesini içerir. Size ana sayfasından site haritası bir veya daha fazla bağlantı sağlamanız gerekir.

Sayfa okuma "Site Haritası altındaki" dosya adı ile "sitemap.htm site haritası için bir metin verin."
Bağlantı metni bağlantı stratejik anahtar kelimeler ekleyin.
Ana sayfanız veya site haritası bu sayfa için bir bağlantı ile tüm sayfalara bağlantılar statik bir listesini oluşturun.
Dizin ve dosya adları

Çünkü birçok motorları ve dizinler kütüğü dosya adları ve hatta dizin adlarını, o bu anahtar kelimeleri kullanarak mümkün oluşturmak için öder. Dosyanızı en az bir anahtar kelime grubunu kullanın / dizin adlarını, tercihen başında. Olmayan şeyler anahtar kelimeleri tutmak ve isimleri ilgili musunuz. Kullanım tire veya dosya ve dizin isimlerinde kelimeleri ayırmak için altını çiziyor.

Örümcek Analizi

Örümcek Analiz faaliyet rekor ne arama örümcekleri kütüğü sayfalarıyla sitesine girmek olur söylüyorum sağlayabilir. It olup olmadığını sitenize olan arama motoru (ler), hangi hangi sayfaları ve tarihleri spidered gösterir. Spider Analiz hangi sayfaların daha alakalı ve yeniden olmalıdır optimize edilmiş ve yeniden gönderilmektedir sayılırlar ortaya koymaktadır. Da belirleyebilir ve e-posta gibi zararlı örümcekler hasat robotları ortadan kaldırır. Birçok SEO firmaları örümcek analiz hizmetleri sunuyoruz.

Robots Dışlama Dosya

Bu eğer robots.txt dosyasını bulamazsanız, çünkü bazı arama örümcekleri Bir site tarama olmayacak kök dizininde bir robots.txt dosyası mevcut olması önemlidir.

Bağlantı popülerliği

Çoğu arama motoru algoritmaları şimdi hangi Google PageRank ile başlayan bağlantı popülerlik içerir. Bu teknoloji ilk kez tüm Web bağlantı yapısı, sonra sıralama tek tek sayfaları sayfaları onlara bağlı önemi sayısı ve bağlı tanımlayarak çalışır. Sizin gelen bağlantılar belirleme ve önemli, ilgili gelen linkler SEO stratejisinin önemli bir parçası olduğu sayısını arttırmak.

En önemlisi: Bütçe

Bu web tasarımcıları ve müşterileri için bütçe için tasarım sürecinde SEO için önemlidir. Bu yüksek ziyaretçi hedefli veren bir pazarlama stratejisi's, iyi dönüşüm oranları ve yatırım iyi bir getiri.

0 comments:

Yorum Gönder

Daha iyi sonuc icin yorumunuzu su sekilde yazin:
<a href="http://site_adresinizi_buraya_yazin" >

Site tanitimi bir kac cumle ile...

</a>