SEO yöntemlerinizin başarılı olduğunu nasıl anlarsınız? Buna aşağıdaki sorulara dürüst cevaplar ile başlayalım:
- Alakalı içerik için hedeflediğiniz anahtar kelimeler nedir?
- Hedeflenen anahtar sözcük popüler arama motoru sorgularında kullanılır mı?
- Sayfa başlıkları hedeflenen anahtar kelime ile başlıyor mu?
- Sitenizde önemli içerik başlıkları için H1 başlık etiketleri kullanılıyor mu?
- Sayfa içeriği yeterli uzunlukta mı ve anahtar kelime bakımından zengin mi?
- Metin bağlantıları sitenize bu noktada kullanıcıların sayfalara içinde hedeflenen anahtar kelimeler içeriyor mu?
- Sitede CSS kullanıyor musunuz?
- Grafiklerde, anahtar kelime ve açıklayıcı olması bakımından ziyaretçiler için yararlı alternatif öznitelikler kullanılıyor mu?
- Web sitenizi mu metin bağlantıları içeren bir site haritası var mı?
- Dinamik, veritabanı yönelimli sayfaların URL'lerin basit ve statik görünüyor mu?
- Sitenizde düz bir dizin yapısı var mı?
- Sitenizin ana sayfası ve diğer önemli kategori sayfaları PageRanks i var mı?
- Sitenizi Open Directory listeleniyor mu?
- Diğer güvenilir, insan editörlü dizinler de, sitenizi listeliyor musunuz?
- Web sitenizdeki tüm sayfaları da meta açıklamaları var mı?
- Sitenizde özel bir hata sayfası var mı?
- Ve sitenin dosya ve dizin adları hedeflenen anahtar kelimeler içeriyor mu?
- Sitenizde pop kullanmaktan kaçınıyor musunuz?
- Aynı içerik hem kullanıcılar hem de arama motorları tarafından görülebilir mi?
- Ücretsiz bağlantı vadeden kötü niyetli sitelerden kaçınıyor musunuz?
Hiçbir nokta anahtar kelimeler ve anahtar kelime grupları için kimse aramalarda yüksek sıralaması için olta balıkçılığı's in. Eğer siteniz için iyi positioned's yönlendirme günlükleriniz veya Web Analytics verilerini üzerinden arama motorlarının sitenizde hangi göndermek belirlemek için kazma başlangıç anahtar kelimeleri belirli değildir, önemli trafik öbekleri hangi.
Eğer günlük dosyalarınıza ve arama motoru tavsiye veri erişemez nasıl arama motorları sayfaları yorumlamak için bazı görsel ipuçları elde etmek için bir etiket bulutu jeneratör kullanabilirsiniz. Sitenizdeki herhangi bir sayfa aslında ne için optimize edilmiş olarak sürpriz olabilir.
En aboneliğe anahtar kelime analiz araçları tabanlı ücretsiz bir deneme süresi sunuyoruz. Size kolayca WordTracker, KeywordDiscovery gibi araçlar kullanarak ve deyimler önemli arama-trafik sevk ne gönderebilir karar vermeden önce Yahoo'nun Seçici Kelime Aracı, anahtar kelime popülaritesi karşılaştırabilirsiniz.
Her kelimede, en iyisi bir sayfa-sayfa olarak veya üç sözcük öbekleri iki hedef için popülerlik rağmen. Web sayfalarının büyük arama motorları tarafından dizine ve çok sayıda Çünkü, bir liste veya iki birinci veya ikinci SERP Doğum için rekabet üzerinden () bir tek kelimeli anahtar kelime için define akıntıya olduğunu. Alakasız anahtar kelime grupları bir sürü için bir sayfa en iyi yapmaya çalışıyorum neredeyse eşit sonuçsuz olduğunu.
Söylemeye gerek, ama gitmeli işinizi ve sitenizin içeriğiyle alakalı olmalıdır hedeflemek için anahtar kelime seçin. Kalıcı gövde metni en az iki üç cümle kadar her sayfasında, ideal daha oluşmalıdır. Fırsatları sanayi sektöründe farklılık gösterir. En azından anahtar kategori sayfaları olarak 250 kelime hakkında inşa çalışın.
Elbette, site yapısını ne kadar iyi sitenizin dizine's büyük bir rol oynamaktadır. Arama motorları, henüz statik URL yapısı daha iyi sıralama eğiliminde yeteneklerini dinamik URL üzerinden tarama iyileştirilmiştir. Flash ve AJAX () Bu kısa sütunda ele alınamaz mevcut ek arama motoru görünürlük sorunları tanımlamak.
Eğer bir all-Flash siteniz varsa ve "görünür metin bağlantıları evet cevap, size cevap yeniden gözden geçirmek isteyebilirsiniz. Kontrolü kullanın tarayıcınızda bir fonksiyon kelimeleri gerçekten bir sayfa veya kullanma fermuar herhangi bir sayfanın veya sitenin aslında ne için optimize edilmiş bir derin bakmak görünür ne olduğunu görmek için.
Iyi sıralaması daha iyi bağlantı ile gelir. Sitenizin içinde iyi bağlama başlar. Bir site haritası sahip no-brainer olarak nongraphical olan site çapında kullan, altbilgi ve ilgili derin bağlantıları olduğunu.
Iyi Pursuing-gelen bağlantılar sıralanır bir sanat formu ve neredeyse her Web sitesi için sürekli bir çaba olduğunu. Sadece hangi anahtar dizinlere gönderimler içermelidir temellere, üzerine uygulayabileceğiniz bazı olun. Siteniz DMOZ listelenen, Yahoo Arama Rehberi, Gimpsy, JoeAnt ve gibi, sürekli olarak, vb dikey dizinler, yerel listeleri, iş ortakları, satıcılar ile gelen bağlantılar büyürler.
SEO en iyi uygulamaların 20 en temel unsurları uygulanması (ya da en az) ve kötü uygulamaların tortu kaçınarak büyük arama motorlarında Web siteniz için daha iyi görüş için basit bir yaklaşım ile sağlamalıdır.
1 comments:
Harika bir makale. SEO you kisa bir sekilde anlattiniz. Ellerinize saglik.
Yorum Gönder
Daha iyi sonuc icin yorumunuzu su sekilde yazin:
<a href="http://site_adresinizi_buraya_yazin" >
Site tanitimi bir kac cumle ile...
</a>